fredag 5 december 2008

Varför?

Nu har jag slagit in alla julklappar som jag har fått ansvaret att slå in. Alla utom fyra som inte har kommit än. I måndags köpte jag två rullar papper, var av den ena var fint och ganska dyrt. Två (!!) paket senare är det pappret slut. Visst, två rätt så stora paket, men ändå: TVÅ! Måste säga att det är mycket, mycket dåligt!

Så nu kanske vi måste köpa ytterligare papper. Vi har tre rullar, varav en räcker till bara ett paket till och den andra är på slut tampen också. Herr T har inte slagit in ett paket ännu och har alltså minst 7 paket att slå in och jag har 4. Räcker pappret mån tro?

För övrigt så bytte jag till en ren tjocktröja idag. Den är vit och fin, eller var snarare. Sedan skulle jag äta gröt med lingonsylt till lunch och spiller så klart sylt på mig. Varför händer detta alltid mig och aldrig någon annan?

4 kommentarer:

  1. Söta Miss M, jag lovar dig att det händer alla och inte bara dig - så är det väl jämt? "Murphys lag" vet du...

    SvaraRadera
  2. fast det känns som det händer mig ovanligt ofta...

    SvaraRadera
  3. sånt där händer mig också.

    SvaraRadera
  4. Vad skönt, då är jag inte ensam!

    SvaraRadera