onsdag 3 december 2008

Upplägg på årskrönikan?

Jag är helt slut. Det blev träning, men före det övningskörning. Tog det rätt lugnt när jag tränade, eftersom det var ett tag sen. Nu vrålar min mag: MAAAAAT!! Som alltid efter att jag har tränat.

Ni som följer mitt bloggande, och har gjort det sen början, vet att jag brukar publicera en årskrönika över det gångna året i slutet av december. Självklart ska det även bli en årskrönika för 2008, frågan är hur jag ska utforma den.

Som indelningar i månader eller som svar på frågor till exempel "Bästa resmål:" eller en löpande text? Finns olika fördelar med alla olika sätt. Inledningar i månader ger tydlighet över vad som hände när, svar på frågor gör det kortare och i den löpande texten finns det mer utrymme för tankar och reflektion. Vilket i och för sig även går att få in om jag delar in det i månader.

Till höger kan ni nu rösta på det alternativ som ni tycker är mest lockande, så gör jag på det sättet. Ni har en vecka på er, sedan är det dags för mig att börja skriva tror jag.

Edit: Fungerade inte att göra undersökning av någon anledning, men svara gärna i kommentar fältet vad ni tycker. Kom gärna med andra idéer om ni har sådana!

2 kommentarer:

  1. jag sätter min röst på båda! skriv en löpande text indelat i månader och därefter frågor och svar typ "bästa resmål" osv.

    SvaraRadera