fredag 5 december 2008

15 frågor om mig

Stulet värre

En vanlig fredag utan några större måsten passar ett litet frågeforumlär fint. Snott från Murphy, denna gång!

1. Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dig ett annat?

Nu mera är jag nöjd, även om det är så att det är ytterst populär på barn mellan 0-7 år. Fast det är okej, folk tycker att det är fint och jag trivs i det.

2. Saknar du något i ditt liv?
Jag saknar att ha mina vänner och min familj närmare mig, fast de finns i mitt liv ändå. Ni förstår...

3. Sommar eller vinter?
Usch, vår och höst. Sommaren är för varm och vinter för kall. Fast måste jag välja väljer jag sommaren, om det är cirka 25 grader ute.

4. Vad var det första du la märke till hos din partner, som du föll för?
Måste man minnas det? Utseendet: Hans otroligt vackra leende. Sedan var hans Dylan intresse väldigt påtagligt och hans kunnande. Min pojke kan mycket.

5. Vilken är den bästa julklapp du fått?
Jag får nog säga Hultsfred biljetterna, tror det var 2002.

6. Påverkas du av media, och alla sk ideal?
Så klart jag gör. På ett eller annat sätt, men jag försöker stå emot. Fast ibland är det svårt.

7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?
Sverige är bra, vi har årstider, inga farliga djur, inga större naturkatastrofer och hyfsat ekonomiskt. Fast Italien är fint också.

8. Finns det något du ångrar att du gjort?
Så klart det gör.

9. Hur många barn vill du ha?
Ojämnt antal: 1, 3 eller 5. Vi får väl se...

10. Har du återkommande drömmar?
Nej, jag drömmer aldrig om samma saker. Inte vad jag vet i alla fall.

11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då?
Nu är det inte så långt kvar av året, så jag väljer.. Makaronipudding. Går att variera mycket.

12. Märkeskläder eller inte?
Jag har verkligen inte råd med märkeskläder.

13. Vart ska du/ni fira jul?
Okej, den 21:a åker vi hem till min mor och far, sedan hem den 26:e. Den 28:e ska vi åka på kryssnings med Herr T:s föräldrar och någonstans mellan den 26:e och den 28:e innan vi åker måste vi överlämna presenter till dem. Fråga inte när...

14. Har du ett nyårslöfte?
Jag glömmer alltid bort och håller aldrig.

15. Vad har du för planer för dagen?
Läsa klart era bloggar och kolla lite på nätet, ta en dusch, dammsuga, skriva matlista, luncha, slå in paket, plugga, åka och handla, se Idol och På spåret. I stora drag är det så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar