onsdag 3 december 2008

Ny header

Som ni ser har det kommit upp en ny header! Jag tycker verkligen den är skit snygg och känner mig verkligen supernöjd. Den kommer jag trivas bra med.

Självklart ska inte jag ta åt mig äran. Jag kan ingenting om att göra egna headers. Tur att det finns duktiga, och vänliga själar där ute som kan hjälpa en. Det är Murphy som har hjälpt mig denna gång. Måste verkligen säga att han har talang! Tack så hemskt mycket för hjälpen. Nu känner jag mig verkligen hemma !

Nu är det dags att klä sig, borsta tänderna och börja plugga!

4 kommentarer:

  1. Den är väldrigt fin! :)

    SvaraRadera
  2. inga problem! men det kommer en uppdatering på den senare kanske... tycker den ser lite ihoptryckt ut... man e sin egen störsa kritiker som vanligt=)

    SvaraRadera
  3. Muprhy: Det är man alltid. Fast att det ser ihoptryckt ut kan bero på att jag var tvungen att förminska den vågrätt för att få plats inom den ramen som finns i med i mallen för layoten... om du förstår?

    SvaraRadera