lördag 27 december 2008

Summering av julen 2008

Nu är jag tillbaka igen! Hoppas ni har haft en fin helg med mycket värme och mat. Själv var jag mycket nöjd: maten var mycket god och stämningen fin! Dock åt jag bara två skinkbitar, så det känns nästan som man har fått lite lite skinka. Saken är den att det är så mycket annan mat att jag inte orkar äta hur mycket som helst!

Nu undrar ni säkert vad jag fick i pressent? Okej, här kommer det.
  • Böcker: Giraffens tårar, Vackra flickors lott, Sista kulan sparar jag åt grannen, Tusen strålande solar, Bara barnet, Baka Mattbröd.
  • Scrapbooking saker: fyra mönstersaxar, två set med papper, var av ett även hade dekorer, pappersskärare.
  • Skor: Svarta Converese
  • Kläder: Vinterjacka och ett förklädde som man kan ha när man lagar mat.
  • Nöje: Årskrönika 2008 (hemgjord skiva), Dexter: säsong 1, Två filmer i en skiva: Juno och Littel Miss Sunshine.
  • Pengar till frikort på badhuset
  • Gemensamt med Herr T: Biljetter till Cabarett på Statsteatern, min brors gamla dator, dock fixad så denb är betydligt bättre än den vi har.
  • Kattalmenacka
Jag tror det var allt, men jag kan ha glömt bort någonting. Behöver jag säga att jag är supernöjd med mina pressenter?

Nu är det så här att idag åker vi till Herr T:s föräldrar och firar lite jul med dem, och sedan bär det av på kryssning. Så ni hör av mig igen efter den 29:e, men ha tålamod! I will be back!

1 kommentar: