måndag 1 december 2008

Julklappshandling

Idag har jag ränt runt i den lite större staden, där mitt Universitet ligger. Det var produktivt: jag fick tag på allt utom en sak men det ordnar sig nog. Internet är allt bra att ha ibland.

Så nu är alla paket inhandlade. Skönt! Jag gillar att vara ute i god tid, helt i samma stil som mitt eviga planerade. Ni som känner mig vet att jag älskar att planera och julen är inget undantag. I morgon blir det plugg för hela slanten, det har varit lite ner prioriterat de senaste dagarna. Skäms på mig! Jag kan också meddela att de fylliga och intressanta inläggen har saknats på grund av tidsbrist, det har varit mycket annat de senaste dagarna. Från och med i morgon lovar jag att det blir bättre!

Dock hade jag tänkt mig hinna med "Dagens Nyhet" men det får bli lite senare i kväll, efter kvällspromenaden. Annars får ni nog håller er till tåls tills i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar