måndag 8 december 2008

Bilder på mitt julfina hem!

Jag har någon navistisk föreställning att ni i alla fall är lite intresserade av mig och mitt liv, annars skulle ni väl inte läsa min blogg? Därför bjuder jag er på bilder på mitt julpyntade hem!


Först ser ni våran adventsljusstake. Jag tände den i kväll enbart för bilden!



Har man ingen julgran får man ta Jocke, alltså Yuccapalmen, han heter så, Jocke Palm.



Här har vi stjärnan och en av två adventsstakar. Fint va?



Och bara för jag är på den generösa sidan; en bild av mig i min Paddington-hatt!
Okej, Paddingtons hatt ser inte ut så, men det finns likheter! Det finns det!

3 kommentarer:

  1. Jocke Palm! Hahahahaha... Vilket gott skratt du gav mig nu. Tack!

    Vad fin bild på dig. Du är supersöt.

    SvaraRadera
  2. Ett skratt behövs alltid! Och tack!

    SvaraRadera
  3. Håller med emmelie! Jättefin bild på dig! ^^ //Bea

    SvaraRadera