onsdag 3 december 2008

Kommer jag att träna?


Idag ska jag träna. Jag har varit lite... dålig på att träna den senaste tiden. När jag skriver dålig menar jag ingen träning alls, ungefär. Fast nu ska det bli ändring! Ska försöka träna minst en gång i veckan fram till jul och sedan blir det ordentlig ny start i januari.

Faktum är att jag inte har mycket emot att träna. Visst, det är jobbigt, jag får utslag och jag blir svettig. Svett är bland det värsta som finns. Usch! Fast det är okej ändå, för känslan efteråt är helt underbart men det krävs att jag har gjort det några gånger innan det blir okej. Just nu känns det bara hemskt och jag drar mig för det. Jag vill inte!!

Fast, med pluggandet färdigt (för denna gång) skulle det vara grädden på moset, pricken över i:et och äggen i marängen om jag lyckades träna. Jag kommer vara så stolt över mig själv!

Tror ni det blir av?

1 kommentar:

  1. Nja, jag får samla lite mer mod och mer bilder så ska jag nog våga! (raderade bilderna för den delen med!)
    Skrivet av Miss M 2008-12-03 kl 14:07
    Nattis svarade 2008-12-03 kl 14:14:
    OK! Jag håller på dig! :)

    SvaraRadera