måndag 8 december 2008

Vad ser bäst ut?

Nu ni, kära bloggläsare. Jag har lyssnat på er och ni har sagt att den vita var för... enkel, om jag tolka er rätt. Jag har provat med olika färger för att få det att gå ihop med headern och min personlighet. Faktum att jag tycker om svart och vitt. Så är det, plus att det är det som ser bäst ut till headern.

Vad väljer ni, svart eller vit? Vad blev bäst? Hade det fungerat att ha en omröstning skulle jag satsa på det. Nu får nu helt enkelt skriva vad ni tycker i kommentarfältet.

5 kommentarer:

  1. nu känner jag mig hemma igen. det här är din blogg, svart bakgrund. så är det.

    SvaraRadera
  2. Ser fin och proffsig ut

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att svart är ett utomodrentligt bra val. Det är lite mer "inbonat" på något sätt, man känner att man kommer in till dig - till din blogg, mycket bättre!
    Dock blir jag vansinnig på det här med att kommentera. Det står jag fast vid.

    SvaraRadera
  4. SysterYster: Tack!
    Emmelie: Jag glömde igår, ska försöka fixa det idag! bra att det känns mer ombonat ut!

    SvaraRadera