onsdag 31 december 2008

Gott nytt år!

Det har varit några intensiva dagar, den 27:e åkte vi hem till Herr T:s föräldrar och firade lill-jul. Vi åt gott och jag fick ytterligare några presenter (en lampa, två lyktor, en jul-godis bok, tre små burkar att ha kryddor i och en delikateskorg av Herr T:s syster.) Sedan var det att bege sig ut på kryssning, och kom hem sent den 29:e. Det var en mycket trevlig resa med god mat och trevligt umgänge. Igår ängagdes dagen åt att föra över alla saker från gamla datorn till den nya, tvätta, handla och gå på ett systembolag med mycket folk i.

Jag har helt enkelt inte haft tid med era eller min egen blogg. Mitt i allt detta har jag även lyckats bli förkyld, fast detta år firar vi ntårsafton hemma och det är väl tur det kanske.

Hur blir det då med årskrönikan? Ska börja skriva på den nu. Tror den blir klar underdagen, det får vi hoppas på.

Gott nytt år på er alla och hoppas att slutet av 2008 och början av 2009 blir bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar