tisdag 16 december 2008

Dumma!

Jag blir faktiskt lite irriterad. För två veckor sedan beställde jag en julklapp, för att den i godan ro skulle hinna komma innan den 22:a eftersom vi åker och firar jul då.

Idag, alltså 14 dagar efter att jag har beställt, har jag inte hört något. Då har de inte skickat paketet än! Hallå! Det stod 10-14 dagars leveranstid på hemsidan! Så i morgon kommer jag ringa igen och kräva att de skickar paketet i morgon. Då borde det hinna komma till på fredag, eller måndag så jag hinner att åka och hämta det på posten. Annars blir jag lite ledsen...

4 kommentarer:

  1. Hoho, du verkar aldrig vara ute på din facebook - så jag tänkte att jag frågar här ist. Kanske kan vi ses i jul? Eller åker ni ut och har sådär supertajt om tid?
    Jag kommer iaf fira ute hos pappa. Men om vi skulle kunna träffas, vore det jättekul. Jag ska dejta Johanna under julen också, det har vi bestämt. :)

    SvaraRadera
  2. Det blir rätt tajt, minst sagt! (Ska kolla facebook idag, men är dålig på att kolla det.)Jag åker ut det 22:a och hem den 26:e och toni är med mig. Jag har nog svårt att ta mig någonstans, men om du ska hälsa på Johanna (eller åker hon till dig?) under dessa dagar tycker jag vi måste ses!

    SvaraRadera
  3. Då blir det nog tyvärr ingen dejt... För Johanna och jag funderade på att kanske kunna ses innan jul, plus att jag tror att hon har lite mer tid.
    Men men! En annan gång. :)

    SvaraRadera