fredag 30 januari 2009

This is the year...

Jag känner mig glad. Sitter och lyssnar på Bruce och myser. Jag har mycket roligt att se fram emot, insåg jag alldeles nyss.

  • 29 februari ett kortare Stockholmsbesök (åka dit, gå på teater, sova, åka hem). Tyvärr minimal/ingen tid att träffa folk.
  • Över Valborg åker jag antagligen till Piteå. Jag kräver att få se renare! Ge mig renar och samer! Okej? Bra. Tack! (Enkelresa: 350 kr. Billigt!)
  • 5 juni, Springsteen på stadion.
  • En helt fantastisk underbar sommar (väldigt oplanerad än så länge, men jobb blir det.)
  • November (om allt går som det ska): Sydafrika.
Jag tror min nästa årskrönika kommer innehålla mycket. This is the year it all will happen.
För övrigt är det informationsträff om Sydafrika den 5 februari. Nu börjar tåget rulla. Jag hoppas verkligen att det rullar åt det håll jag vill.

3 kommentarer:

  1. Sydafrika!? Vad är det jag hör! Gud vad spännande. Och helt aningslös var man. Vad kul!

    SvaraRadera
  2. från andra veckan i juni - tågluff. ska ru hänga me?

    SvaraRadera
  3. Emmelie: Mycket man inye vet om mig ;-)
    Sanna: Kollar min almenacka, tänker på saken och hör av mig i veckan. Vet inte när jag börjar jobba, sånt spelar in, men skulle tro att det blir midsommarveckan. Så då måste jag va hemma, men kan kanske komma några dagar och möta upp någonstans? Vi får se. Jag hör av mig!

    SvaraRadera