söndag 4 januari 2009

Nyårsfrågor

Bara för jag gillar frågor...

Nyårsfrågor

  1. Gjorde du något 2008 som du aldrig gjort förut?
    Åkte till Rom
  2. Höll du några av dina nyårslöften?
    Minns inte om jag hade några...
  3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2008?
    Några kursare blev det, men inga vänner.
  4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
    Nej, som tur var.
  5. Vilka länder besökte du?
    Italien och Danmark.
  6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
    Pengar, alltid pengar.
  7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
    Hum... 2:a januari kanske, men inte säker på det.
  8. Vad var din största framgång 2008?
    Att jag i perioder inte rökte alls.
  9. Största misstaget?
    Att jag inte tog hand om min vikt bättre.
  10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
    Ont i foten, förkylning och någon slags magsjuka.
  11. Bästa köpet?
    Inte köpt så mycket detta år, typ kläder...
  12. Vad spenderade du mest pengar på?
    Hyra, mat, vanliga saker.
  13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
    Mina vänner.
  14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
    Colbie Caillat - "Bubbly"
  15. Var du gladare eller ledsnare 2008 jämfört med tidigare år?
    Gladare, tror jag. I slutet av året i alla fall.
  16. Vad önskar du att du gjort mer?
    Cyklat, träffat mina vänner.
  17. Vad önskar du att du gjort mindre?
    Slösat pengar och ätit mindre sötsaker.
  18. Hur tillbringade du julen?
    Hemma hos mamma och pappa med Herr T.
  19. Blev du kär under 2008?
    Men, jag är ju redan det!
  20. Favorittidning?
    Hum... vet inte. SVD?
  21. Favoritprogram på TV?
    Inte serie, utan program. På spåret.
  22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
    Jag hatar väldigt, väldigt få människor.
  23. Bästa boken du läste 2008?
    Stige Larsson böckerna.
  24. Största musikaliska upptäckten?
    Glasvegas
  25. Något du önskade dig och fick?
    En jacka.
  26. Något du önskade dig men inte fick?
    Nintendo Wii
  27. Årets bästa film?
    Juno, såg mycket film 2008 men den kom upp just nu.
  28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
    Herr T:s mamma, pappa och syster kom på besökt och vi åt glastårta.
  29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
    Gjort mitt år bättre? Vad svårt... Kanske lite mer pengar.
  30. Vad fick dig att må bra?
    Vännerna och Herr T.

4 kommentarer:

  1. jag tänkte också skriva Juno men såg att den kom ut 2007 :\

    SvaraRadera
  2. I USA ja... I Sverige den 25:e januari...

    SvaraRadera
  3. se där ja! :D kanske man kan skriva till den då!

    SvaraRadera