måndag 26 januari 2009

Springsteen 5 juni, Here I come!

Den 5 juni 19.30 smäller det. Då ska jag, efter många år, äntligen få se Springsteen! Fan vad underbart det ska bli. Om allt går som det ska, vill säga.

Vad menar jag med det? Det har varit väldigt lurigt att köpa biljetter denna gång! Kö systemet var ett uselt system, man kom inte in. Visst, det dröjde lite längre för biljetterna att ta slut, men vad spelar det för roll när det inte fungerar?

Jag lyckades betala biljetterna (internetbank) och bad att få de hemskickade. ha ren bokningsbekräftelse på både mailen och utskriven. Pengarna är dragna så jag tycker att jag borde få biljetterna. Annars blir jag riktigt lack. Ropar dock inte hej förrän jag har de här hemma i min trygga vrå!

Tidningsartikel

3 kommentarer:

  1. Grattis!
    Jag är avundssjuk.

    SvaraRadera
  2. Åh, jag ska gå på söndagen. Herregud vad jag längtar redan!

    SvaraRadera
  3. Emmelie: Va det! :P
    Annelie: Åh, trevligt... Längtar också. Bara biljetten kommer hem snart!

    SvaraRadera