torsdag 22 januari 2009

Matte-problem

Jag har suttit med ett matteproblem i ungefär en timme. Har fortfarande inte kommit på vad svaret är eller hur jag ska räkna ut det. Möjligtvis har jag kommit på vad den största knappen är värd (det handlar om knappar i detta fall) och jag tror att jag har lösningen inom räckhåll. Det är bara det att jag inte får ihop det.

Det kommer bli ett långt, jobbigt halvår.

Till råga på allt har jag ont-i-bröstet hosta (influensa på g?), får äta mat från frysen och är ensam hemma. Det är i alla fall lite synd om mig.

6 kommentarer:

  1. Stackars, stackars Moa! Jag tycker mycket synd om dej.

    SvaraRadera
  2. Heh, det där med matte är jag glad över att troligtvis (förhoppningsvis!!) aldrig mer behöva gå igenom. Räcker med A och B-kursen på gymnasiet. Huvvaligen.

    SvaraRadera
  3. det är bara att säga till om du behöver hjälp! skriv ut på bloggen vettja så kan alla hjälpas åt :) kram!

    SvaraRadera
  4. Du, föresten. Kommer din medverkan i "Vem vet mest" sändas?? I sådana fall måste jag få veta det :)
    Puss&Kram

    SvaraRadera
  5. Emmelie: Håller verkligen med

    lillvild: Bra idé, gör det till nästa gång, nu har jag lyckats lösa uppgiften.

    Matilda: Vill inte skriva i bloggen, kan berätta för dig sen!

    SvaraRadera