söndag 4 januari 2009

Duktiga jag!

Jag har inte blivit övergiven. Skönt att veta, jag tycker ju liksom om er.

Idag har jag varit äckligt vuxen. Jag har lagat kålpudding, vilket är en bedrigt då det tar två (2!!) timmar att laga, men det är sjukt gott sen. Bortsett från detta har jag även varit på en promenad och städat frys och kylskåp. Denna gång var det inga luddiga levande varelser som anföll mig och de sista frysvarorna står nu på balkongen så att frysen blir kall och fin igen.

Aaa... ibland mår man bra av sådana där duktighetssaker. Väldigt bra.

4 kommentarer:

  1. vad betyder bedrigt? :O

    SvaraRadera
  2. gissa?!? En felskrivning! byt ut g mot f...

    SvaraRadera
  3. ÅH! jag satt och funderade länge vad det kunde vara :)

    SvaraRadera
  4. hihi, kanske borde ge en lektion i "M-iska" (språket jag som själb hittat på! :)

    SvaraRadera