onsdag 21 januari 2009

Springsteen

På måndags släpps biljetter till Bruce Springsteen and The E street band. Som ni säkert vet har jag ett Springsteen-fans inom mig. Något jag fick med modersmjölken. Förra gången var jag snubblande nära att få biljetter; hade fått de om jag hade tagit med mig min internetdosa till skolan. Fan alltså, men vi fick en ny chans.

Vi är alltså jag och min mamma. Nu ska jag göra ett nytt försök på måndag; smiter i från min föreläsning en stund för att beställa biljetterna, och denna gång ska jag ta med mig både dosa och kort. Så får vi be till alla hörbara gudar att det nu är min tur att se Springsteen med band. Tror inte det kommer så många fler tillfällen och jag har liksom lovat mig själv att det ska bli av. Hoppas, hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar