lördag 3 januari 2009

Så illa kan det inte vara

Jag har gjort något konstigt med min blogg. Lagt in den som länk så jag kommer direkt till första sidan på min blogg utan att logga in. Bra, kan tyckas.

Så inser jag att jag inte fått en kommentar på... länge. Då funderar jag så klart på om ni har övergivit mig eller om det är så att mina kommentarer inte syns för att jag är automatiskt inloggad. Jag kan aldrig tro att ni har övergivit mig. Ni kan väl inte göra det för att jag tar några dagar ledigt? Så illa kan det inte vara. Därför måste det vara så att jag inte ser kommentarer. Det är tråkigt. Väldigt tråkigt.

4 kommentarer:

  1. hmm detta är min första kommentar på väldigt länge iaf. om du ser denna så har du nog svaret.

    SvaraRadera
  2. Den syntes... Då vet jag =(

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig! Det är, verkligen, fruktansvärt. Men en svår konflikt att reda ut men just nu måste huvudfokus ligga på att hjälpa de civilia i Palestina.
    Skrivet av Miss M 2009-01-04 kl 10:59
    Nattis svarade 2009-01-04 kl 12:00:
    Självklart, hur gör man det? Finns det något VI kan göra tror du? Hmmm det där tål att forskas lite i!

    SvaraRadera
  4. Jag har inte övergett. Dock inte kommenterat på ett tag.

    SvaraRadera