tisdag 3 februari 2009

Utmanad!

Jag har blivit utmanad! Tänka sig att sådant kan ske. Det var Lillavild som utmanade mig.

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/ (o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar. (Kom ihåg att länka- spread the love!)
  1. Jag älskar att peta öronen med tops. Ibland åker de in för långt, då gör det ont. Annars är det bara skönt, speciellt om man är lite stressad eller funderar över någonting.
  2. När jag sover ligger jag verkligen inte still. Min bror sade att jag dansade i sömnen när jag var liten och det är inte ovanligt att hela lakanet är bort sparkat.
  3. Mina VFU-handledare har påpekat att jag pratar väldigt snabbt.
  4. När jag dricker te häller jag alltid i kallt vatten, det får absolut inte vara så varmt att man bränner tungan. Jag gillar att dricka mitt te rätt snabbt.
  5. Jag tycker om att pilla. Det kan handla om sårskorpor eller finnar. Helst ska det vara på mig själv, men andra människor som ställer upp lever farligt. Tyvärr är det inte så ofta de tycker det är roligt att jag pillar på dem.
  6. Jag planerar i princip allt jag gör. Det kan låta så här: "först ska jag påbörja nedladdningen, sen ska jag diska, sen laga mat". Självklart sker detta i mitt huvud...
  7. Om jag skriver anteckningar så hamnar det mest på mitt minne om jag använder pennor i olika färger.
  8. Det händer att jag "härmar" personer jag beundrar. Med detta menar jag att jag omedvetet tar till mig deras uttryck och sätt att säga saker på och gör de till mina egna. Jag är en riktigt bov!
Okej... Vilka ska man utmana? Cat, Emmelie, LL, Malinsstorasyster, får det bli... Kommer inte på så många mer som läser min blogg och som jag vet har en egen.

2 kommentarer:

  1. Vännen, jag tror inte att jag gör den där - har lite svårt för sånt där... Men det var roligt att läsa vad du skrivit! :)

    SvaraRadera
  2. Självklart ska man inte göra om man inte vill!

    SvaraRadera