fredag 13 februari 2009

Carl Bild - en lustigkurre

Som jag har sagt tidigare tycker jag om Skavlan. Programet har en trevlig stämning och Skavlan lyckas med konsten att styra programet men inte ta över det, vilket i bland kan vara svårt. Det känns även som att han har lyckats med gästerna; varje vecka är det intressanta namn som kan ge en någonting.

Idag var bland annat Carl Bildt på besök. Som ni kanske förstår är han ingen politisk favorti, men han överaskade faktiskt lite. Han var riktig rolig och fick mig att skratta högt flera gånger. Det hade jag verkligen inte trott. Återigen är det bevisat för mig; man ska inte ha så förefattade meningar om folk.

2 kommentarer:

  1. Jag har hört att Carl Bildt ska vara väldigt rolig. Men det är härligt också, att man kan skratta ihop med folk men ändå ha skilda och ganska starka åsikter som saker och ting.

    SvaraRadera
  2. Absolut, kan inte annat än hålla med dig!

    SvaraRadera