lördag 28 februari 2009

Herr T fick se den mäktiga vargen

Imorgon åker jag och Herr T till Stockholm. Vi ska se Cabarett på statsteatern, och sedan åker vi hem på söndag. Därför har jag inte nämnt det för allt för många, kommer alltså inte finnas så mycket tid för socialumgänge.

Annars kan jag berätta att Herr T höll på köra på en älg i veckan. Det var mest obehagligt sade han. Men SEN. Kan ni gissa vilket djur han fick bromsa in för någon dag senare? EN VARG! En livslevande varg, en av de 200-300 sttycken som finns i landet. Hur häftigt är inte det? Det är få förunat att få se detta mäktiga djur.

3 kommentarer:

  1. Det var inte en grå hund i en bur han såg då? ;-)

    SvaraRadera
  2. Haha, Nja... jag tror inte det. Men det är ju så lika :P

    SvaraRadera
  3. JA, speciellt när man är mitt ute i vildmarken

    SvaraRadera