söndag 1 februari 2009

Gnäll

Idag har inte varit någon tur dag direkt. Jag insåg med förfäran att min blogg har blivit fruktansvärt tråkig och trist sen jag sluta på metrobloggen. Behövs verkligen eventuella pengar som drivkraft?

Vidar gick det åt helvete i tvättstugan, eftersom vår o kompetenta värd fortfarande inte har lagat torktumlaren och vi var tvungna att torka tvätten i torkskåpet. Eftersom torkskåp är helt värdelösa har vi tvätt i hela köket. Kul.

Skulle göra Kebabpaj (varför heter den det när det uppenbarligen är en taco-paj?) som tog (tar, håller fortfarande på) lång tid men förhoppningsvis blir god.

Ville även få igång mitt headset och skype eftersom jag i morgon räknar med att WOW:a. Spelet har kommit och jag är laddad. Detta var dock svårare än tänkt; först kunde jag inte kolla om jag hade kopplat headsetet rätt. När jag laddat ner Skype minns jag inte mina inloggningsuppgifter. Tillslut inser jag att jag måste ramlat ur systemet, får registrera om mig och när jag ska testa de olika typerna av kombinationer på inkoppling till headsetet gör inget att min mick hörs. Dock hör jag i dem. Omåttligt irriterande.. Tills jag testar det sista hålet... som jag lätt hade kunnat missa, för jag kom på att kolla där av en slump. (Bredvid uttaget för högtalarna, syns inte direkt.) Då fungerade det så klart.. Fick i alla fall i gång både mick och högtalare.

Efter maten ska jag installera WOW och försöka minnas mina inloggningsuppgifter. Vilket kan bli en kamp bara det.

Märker ni att detta var ett långt inlägg fyllt med bara gnäll. Fint. Jätte fint.

2 kommentarer:

  1. Nä din blogg har inte blivit tråkig sn du slutade på metrobloggen. Skönt att slippa all tjafsig reklam. Jag tror det mer handlar om att du inte har så bra med tid

    SysterYster

    SvaraRadera
  2. Ja, du kanske har rätt i det.

    SvaraRadera