onsdag 18 februari 2009

Produktiv dag

Idag har jag haft en himla produktiv dag. En sån där dag som man mår bra av, för man faktiskt har varit hemma och gjort något av dagen. Jag steg upp 07.20 och innan Herr T ringde vid 11.00 han jag, förutom det vanliga, gå till affären, skriva rent en sak till en redovisning i morgon, göra en lathund om huvudräkning, prata med en studievägledare på universitet och läsa bloggar samt spela lite.

Efter detta har jag även hunnit lösa några mattetal, läst två kortare kapitel i två böcker, ringt Ellos, spelat WoW och vanligt spel samt gått på en promenad. Erkänn att det är bra jobbat?

Kvar att göra är att diska, ducha och laga mat... Men först kaffe.

2 kommentarer:

  1. Hallå där, skulle egentligen kommentera inlägget med bilden på Victor - men det gick inte av någon outgrundlig anledning.
    Så jag skriver det här ist!

    Han är verkligen jätte, jättefin och såfort jag får syn på en bild av en katt numera så känner jag själv hur mycket jag saknar att ha katt... Men det funkar ju tyvärr inte med att bo i lägenhet. :/

    SvaraRadera
  2. Nej... det gör ju tyvärr inte det. Just därför han bor hos mor och far och inte hos mig... Han är verkligen utekatt i alla dess meningar.

    SvaraRadera