torsdag 26 februari 2009

Fy fan vad vi beteer oss i Thailand.

Här skulle jag kunna skriva någon klatschig replik med att syndafloden kommer straffa oss, men jag låter bli, för jag har större värdighet än så. Vad pratar jag om då, undrar ni?

Semester svenskar. Svenskar som reser på charter till Thailand. Jag mår skit av att se programmet. Svenskarna beter sig grisigt, otrevligt och visar ingen respekt mot Thaiarna utan de är dumma och lite tröga. Rent rasistiskt. Jag kan till och med dra mig för att säga att jag inte förstår hur människor överhuvudtaget kan åka dit.

Jag skäms verkligen! Att vi inte har större vet än att bete oss som vi gör hemma. Jag anser faktiskt inte att man får betee sig hur som helst bara för att man lämnar landet. En sak är säker, chartersemester, och framförallt i Thailnad, kommer aldrig bli akutellt för mig. Det är nästan så att jag hellre skjuts, faktiskt.

2 kommentarer:

  1. Vart tog den svenska artigheten vägen när den kom till Thailand? Åkte den till Pattaya och köpte barnsex eller vad? Jag vete sjutton. Men svenskar är ena jävla grismänniskor innerst inne.

    SvaraRadera
  2. Toni: vi kanske alla är grisar innesrt inne?

    SvaraRadera