onsdag 18 mars 2009

Skola

Idag är det hemmadag. Imorgon är det tenta. Jag ska repera lite räknelagar och läsa på om ett moment som jag fortfarande känner mig ganska osäker på. Hur kommer det gå då? Jag hoppas verkligen på godkänt, men jag är inte ens säker på det. På måndag så får vi rätta våra egna tentor, och har vi inte tillräckligt med poäng för godkänt och gör en bra rättning, där vi analyserar och skriver på ett bra sätt vad vi har gjort för fel så blir det ingen omtenta. Rätt skönt är det i alla fall.

För övrigt så ska jag slänga in en litteraturlista till ett arbete, det var den enda resten vi fick. Annars blir det lite träning...

Okej, det här inlägget var inte allt för speciellt. Ursäkta.

2 kommentarer:

  1. Haha, men alla inlägg kan inte vara superspeciella. ;) Lycka till i morgon!

    SvaraRadera
  2. Nej, du har väl rätt i det. Egentligen ska jag inte säga tack, jag är gammal teaterapa och att säga tack betyder då otur. Skrockfull som man är...

    SvaraRadera