lördag 29 november 2008

Välkommen!

Välkommen! Både till mig och till dig.
Jag har nu lämnat det hemska livet på metrobloggen bakom mig. Där fungerade ingenting, inlägg försvann, det gick segt, inlägg gick inte att skriva.

Självklart var detta totalt dödande för kreativiteten. Så jag valde att bortse från att jag aldrig kommer kunna tjäna pengar på denna blogg och såg till att jag faktiskt kan skriva när jag vill och behöver skriva. För skrivande har blivit ett fritidsintresse för mig, ett viktigt sådant till och med. Självklart kommer min gamla blogg finnas kvar, jag länkar den så ni kan gå in och kolla på de stordåd som en gång skrevs där. För innehållet är det inget fel på!

Vi börjar så här så får vi se hur det utvecklas under dagen. Kanske kommer saker och ting förändras lite gran och kanske kommer det upp lite skåpmat från förra bloggen. Vi får se!

2 kommentarer:

  1. Välkommen!!! här kommer du att trivas! det är en himmel jämfört med metro!

    SvaraRadera
  2. Tack! När jag en gång i tiden började blogga var det här, men jag övergav det. Jag hoppas att jag kommer trivas när jag fått ordning på allt.

    SvaraRadera