lördag 29 november 2008

Här är det regler och ordning!

Jag vill att vi ska ha en liten bild över vad jag har tänkt för denna nya blogg. Egentligen har jag ingen bra anledning till det, men jag tänker mig att ni kanske kan vara intresserade av vad som gäller och inte. Så jag tar det i lite punktform, vissa saker kommer nämligen att förändras.
  • Jag får skriva max sex inlägg per dag, eftersom det inte ska bli för mycket inlägg för mina trogna läsare. Dock har jag ingen nedre gräns numera, även om min målsättning är att skriva varje dag. Detta beror helt enkelt på att nu handlar det inte om sidhänvisningar, utan min lust att skriva.
  • Inläggen ska fortfarande vara mustiga och ha en betydelse för mig.
  • Jag ska fortfarande svara på era kommentarer. 90% är det som gäller!
  • "Dagens Nyhet", då jag kommenterar en dagsaktuell händelse ska vara ett stående inslag. Självklart med undantag för de dagar jag inte har tid att skriva.
  • Bilder ska det fortfarande finns, nu även med bildkälla.
Tror ni detta blir bra? Jag tror det. Bara känslan av att det nu kommer att fungera känns helt underbar! Det är faktiskt nästan en obeskrivlig lättnad. Jag hoppas bara inte att jag har tappat alla mina läsare på vägen, men jag vet faktiskt inte ens om jag kan hålla koll på hur många läsare jag har med min nya bloggportal.

Bildkälla

Jag hoppas att ni som kommenterat min gamla blogg har förståelse för att ni nu inte får något svar på kommentarerna där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar