lördag 29 november 2008

Tar tacksamt emot hjälp och tips!


Nu är det så här, bloggen börjar ta form, men det är två saker jag känner fattas. Det första är någon typ av räknare för antal besökare. Helst ska den nollställas varje månad. Har redan sitemeter, det kanske går att ändra den så att den visar antalet besökare? Eller är det någon annan som har ett tips på hur jag kan få en räknare till bloggen? Jag saknar nämligen att kunna ha lite koll på hur många som läser, det ska jag villigt erkänna.

Sedan är det det här med en header. Tillsvidare tänkte jag ha som jag har just nu, men i och med att jag har bytt blogg känns det även som ett läge att byta header. Är det någon som kan med såndant? Jag har nämligen ingen koll på hur sådant görs! Är det någon som har lust att offra den tiden och energin på mig? Kontakta mig via kommentar, så kontakta jag er! Självklart måste ni då skriva en mail eller en bloggadress. Självklart får ni fin, fin beröm på min blogg. Dock är jag student och har inte råd att betala någon ersättning.

Vore tacksam för hjälp!

6 kommentarer:

  1. susnet (tjänster) använder jag.

    men nu har jag skrivit massa kommentarer på din förra blogg.

    SvaraRadera
  2. räknare vet jag inte riktigt, men designen kan jag kanske hjälpa till med... men idearbetet får du står för själv=)

    SvaraRadera
  3. Lillavild: Jag såg det... men jag publicerade dem bara... Dock kan jag säga att det råder delade meningar, som vanligt, mellan oss. Kul att du håller med Herr T för en gångs skull!
    Murphy: Åh, tack! Låt mig fundera lite, och få till något, så återkommer jag i frågan!

    SvaraRadera
  4. du... denna hittade jag just: http://www.totallyfreecounter.com/
    ingen anmälan eller nånting... bara att klistra in lite kod i bloggen!

    SvaraRadera
  5. Murphy: Aaa. smart! Då går jag dit och sätter in den!

    SvaraRadera