torsdag 11 juni 2009

Grey's + listan

Detta är avklarat på listan
  • Sortera tvätt
  • Klorin-fläckarna, vilket gjorde mig smått hög.
  • Fettfläckarna.
  • Tvätt av BH:ar
  • Jag har torrmanierat köttet. Nu får vi hoppas att det blir gott bara!
  • Potatisen håller på att koka, så potatissalladen är på g.
Kvar är det alltså att diska, kopiera recept och tvätta. Tvättningen kan jag ju inte börja med förrän 12.00 och diska gör jag nog efter att jag har gjort potatissalladen. Recepten får bli under eftermiddagen; jag ska ju ha något att göra då med!

Bortsätt från allt detta ska vi ju åka och handla idag med. Blir nog bra, min sista hemmahandling på länge. Det börjar kännas att jag ska åka snart.

Var det någon som såg Grey´s igår förresten? Vad tror ni? Jag hörde ett rykte om att Izzie överlever, men även Omalley, MEN att det bytter skådis på Omallet för hans utseende blir så förändrat. Den linjen tror jag på, men vi får vänta och se... Vänta lite för länge, kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar