tisdag 7 juli 2009

Jag lever lite i alla fall!

Just nu sitter jag ute på Arholma och kollar på en segelbåt som kommer in. Segelbåten har en flagga som jag inte känner igen. Jag börjar jobba om 30 minuter och idag har jag verkligen ingen lust. Det regnar (det har varit väldigt, väldigt lite av den varan de senaste veckorna) och är grått. Katten ligger och sover och de vill jag med.

Jag vet att de blir dåligt med bloggande när jag är här ute, jag har helt enkelt inte tid. Mycket annat som ska hinnas med; jobba, vänner, familj, telefonsamtal och så vidare. Bloggen blir inte prioriterad. Men jag kan ju berätta att sommaren har gett mig en bränd rygg (som ser för jävlig ut då jag har smörjt in halva ryggen och med andra ord är ljusare på den övre delen), ett skrubbsår (vurpa med cykeln), ett Gröna Lunds besök (åkte insane. Underbar men helt galen), saknad (till Herr T och hem), myckt skratt och lite tårar.

Nu ska jag börja jobba. Eller, snart i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Jag har saknat inlägg! Men förstår också självklart att du har fullt upp. Hoppas att du har det bra därute på ön!

    SvaraRadera
  2. det var roligt att se en post här till slut.

    SvaraRadera