måndag 18 maj 2009

Duktiga jag!

Jag stannade hemma från skolan idag. Det var en föreläsning som jag kanske borde ha gått på men jag fokuserade på att stanna hemma och plugga i stället.

Och det gjorde jag rätt i. Regnet öser ner och jag har fått en hel del gjort, med tanke på att klockan är 10.10. Jag har räknat en del tal (inför tentan på onsdag), tvättat och ringt våran hyresvärd. Det är stopp i handfatet på toan och ville mest kolla om det var okej att vi provade att fixa det själva. Det var det, så nu får vi bara hoppas att det går smidigt.

Resten av dagen ska jag ägna åt mitt examensarbete. Ska skriva PM innan sommaren och hoppas att jag kan påbörja det idag.

Och ser ni, så fort jag har en hemma dag skriver jag blogg. Det visar väl verkligen att det handlar om tid?

3 kommentarer:

  1. Oj, nu har det faktiskt kommit ngr inlägg från dig på senaste tiden. ;P

    SvaraRadera
  2. Examensarbete... huga! Det är ångest :S

    SvaraRadera
  3. Emmelie: jorå, lite mer tid...
    Bjornastet: Haha, nja, kanske lite...

    SvaraRadera